Kommunikasjonsplan

Representanter fra bedriftene har utarbeidet en kommunikasjonsplan som skal bidra til å nå målene for SAMMEN2030-prosjektet.

Lag den beste historien!

På samlingen i januar utfordret vi alle bedrifter og organisasjoner som deltar i SAMMEN2030 til å formidle en historie knyttet til hvordan dere jobber med de prioriterte områdene kompetanse, mangfold eller verdiskaping (strategidokument vedlagt). Historien kan fortelles i form av en film, video, tekst, artikkel, kronikk eller lignende.

Når vi samles igjen i oktober vil vi presentere de beste historiene, men det aller viktigste med dette tiltaket er å få frem så mange historier som mulig.

Historiene vil hovedsakelig bli vurdert på innhold i form av budskap, formidling, kreativitet og rekkevidde (hvor mange dere når ut til).  

Kriterier for vår vurdering vil være som følger:

Innhold 

Budskap (Kommer det tydelig frem hvordan dere jobber med de prioriterte områdene?)

Kreativitet (Er det en video/artikkel/kronikk som holder på oppmerksomheten?)

Visuell fremstilling (Bidrar bilder og video til å gjøre historien visuelt appellerende)

Rekkevidde

Hvilke kanaler/plattformer er historien publisert på?

Hvor mange seere/lesere/klikk har dere nådd ut til?

På samlingen i oktober vil vi presentere fem nominerte (de fem vi vurderer som best), og kåre en vinner.

Send oss bidragene i form av en link eller et bilde, sammen med informasjon om hvor mange dere har nådd ut til med budskapet. Vi gleder oss til å se hva dere får til! Husk at om alle produserer minimum én historie, får vi over 50 ulike historier som er med på å styrke byggenæringens omdømme.

Frist for innsending av bidrag er 15. september. Send på epost  til Roger Solheim:  rs@solkom.no