Kommunikasjonsplan
Representanter fra bedriftene har utarbeidet en kommunikasjonsplan som skal bidra til å nå målene for SAMMEN2030-prosjektet.
Lag den beste historien!
På samlingen i januar utfordret vi alle bedrifter og organisasjoner som deltar i SAMMEN2030 til å formidle en historie knyttet til hvordan dere jobber med de prioriterte områdene kompetanse, mangfold eller verdiskaping (strategidokument vedlagt). Historien kan fortelles i form av en film, video, tekst, artikkel, kronikk eller lignende.
Når vi samles igjen i oktober vil vi presentere de beste historiene, men det aller viktigste med dette tiltaket er å få frem så mange historier som mulig.
Historiene vil hovedsakelig bli vurdert på innhold i form av budskap, formidling, kreativitet og rekkevidde (hvor mange dere når ut til).
Kriterier for vår vurdering vil være som følger:
Innhold
Budskap (Kommer det tydelig frem hvordan dere jobber med de prioriterte områdene?)
Kreativitet (Er det en video/artikkel/kronikk som holder på oppmerksomheten?)
Visuell fremstilling (Bidrar bilder og video til å gjøre historien visuelt appellerende)
Rekkevidde
Hvilke kanaler/plattformer er historien publisert på?
Hvor mange seere/lesere/klikk har dere nådd ut til?
På samlingen i oktober vil vi presentere fem nominerte (de fem vi vurderer som best), og kåre en vinner.
Send oss bidragene i form av en link eller et bilde, sammen med informasjon om hvor mange dere har nådd ut til med budskapet. Vi gleder oss til å se hva dere får til! Husk at om alle produserer minimum én historie, får vi over 50 ulike historier som er med på å styrke byggenæringens omdømme.
Frist for innsending av bidrag er 15. september. Send på epost til Roger Solheim: rs@solkom.no